Severing och städning

Hej alla söta!
Nu har jag vart hemma i typ 1 timme! Annars sen kl 12 så har jag serverat på 9:ornas avslutning och de gick väl bra? haha. Men först så sa dom som var i köket att inte vi skulle få mat:O liksom jag hade inte ätit frukost eller lunch och vi skulle vara där till kl 19:00? Men vi fick både mat och efterätt iaf, tur det! ´Sen fick vi se lite spex som var otroligt roliga;) haha.. sen så fick vi gå upp på scenen och de var dirr inget som jag hoppades på menmen!

Nej nu ska jag gå och städa! HAr väl fått något i huvudet i dag eftersom att vi har städat runt i ca 6 timmar.. Ses kanske sen för jag måste gå och lägga mig i tid så jag orkar upp i morgon. För vi har nämligen skolavslutning, yeeiy aja

Puss & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0