Roslagscupen

Tänkte berätta lite mer om roslagscupen!
Men den var iaf i Alunda så de var ju tur. Men Bellas lag spelade sjukt bra och de kom 3:a i sin grupp utav 5 st. Och de var typ bara stockholms lag. Haha blev så jävla lack på några vuxna som hejade på Enskede!!!! När vi sitter på bänken så står dom i vägen hela tiden(alltså framför oss så vi ser nada) Då säger först linnea: Kan ni akta på er man ser inget.. men inte fan lyssnade dom! Sen efter kanske 2 minuter så sa jag: Men shit kan ni flytta elr? dom kollade på mig och inte fan hände det ngn skillnad! Jag bara skit i det då. Jag hatar verkligen 08- inte illa menat men vissa är as dryga och vissa inte! Sen så tror dom att de är bäst, haha va kul att de blev 2-2!
 
Aja inte mer med det! Senare på kvällen så vare roslagsdiscot! När vi kom dit så var de sämst:O var typ bara 8 åringar som sprang runt och julade. Men vid kanske 9-tiden så blev allt mycket bättre. Haha vi blev typ kändisar.. alla ville ha kramar av ossXD Sen så vare några snygga också men dom var bara 96:er:O de såg fan ut som 94:er.. haha men aja..
Sen innan vi skulle åka hem så gick vi och kollade lite runt bruks och då kom vi till de där killarna:) då fick vi komma in och kolla på tv! Men vi var tvungna att "springa" till bussen för att den skulle komma "00:05" Men lilla Amanda hade kolllat fel, haha men hennes mamma kom och hämtade oss och de var mycket snällt:)

Kommer bilder sen om jag får från amanda:)<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag är fan sämst på att kolla i busstidtabeller! haha xD



det är bara att sno bilderna från min blogg sen när jag har lagt ut de.. men det tar lite tid för bilderna att komma upp! blir så jävla lack på det... <33

2009-06-14 @ 16:54:03
URL: http://amandasophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0