Regn..

Ja nu sitter jag inne och inte går det att gå ut? De spöregnar rent sagt! Blir så jävla lack.. Bra start på sommarlovet. Nu har jag iaf ätit god middag som jag bestämmde, och de blev lövbiff, pommes, sallad med feta, oliver, grurka osv.. Och de va mycket gott:) Sen så var jag och mamma ner och handlade lite saker till i kväll, och det fick bli såna där onion ringar eller vare heter och extrella onin chips! Sen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra i kväll? För jag sket i att gå och kolla på matchen för du ser nog rubriken. Får väl sitta och kolla på tv och äta minna gottiheter.

Nej nu blev de ändrade planer! jag ska kolla på film hemma hos amanda så jag får väl ta med mina saker dit ist(Y) aja nu måste jag fixa mig ses sen:)

kommer bilder snart!


Kommentarer
Postat av: Amanda

snacka om att vi hade roligt ikväll!! såna här kvällar blir det massvis på sommarlovet <33

2009-06-12 @ 23:28:10
URL: http://amandasophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0