onyttig!!

Hej alla söta!
Allt bra med er? med mig är det bra;) längtar som fan tills fredag! Jag kanske inte är ensam elr?:) Men nu så äter jag på brända äckliga popcorn..:( haha sen så har jag ätit en kexchoklad också så man kan säga att jag är onyttig!:O kommer säkert ha 1000 hål när jag ska dit och kolla:/ men jag får skylla mig sj! Men man ska ju passa på att äta gott innan man får betala sj!

Annars i skolan så fick jag reda på proven, alltså matten.. den gick som den gick menmen... sen så har vi fixat våra snygga topnotch tröjor.. de får ni se i morgon;)

Aja nu ska jag rensa ut mina bräna popcorn ses snart!

Puss & Hej





De ser inte brända ut här men de va typ helt svarta!XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0