Nu kan man verkligen släppa allt!

Nu kan man äntligen släppa allt som hör med skola att göra! Liksom de finns alltid en tanke i huvudet som på något sätt hör till skolan.. Så nu ska de bli skönt att bara kunna släppa allt och gå vidare! Jag vet direkt inte vad jag ska göra under lovet, de blir nog de vanliga: Sola, Bada, vara med vänner osv. Och snart om exakt 1 månad så drar min familj till turkiet! Very nice! har längtat i typ ½ år nu.. Juste sen så ska jag ta livmoderhals sprutan, haha hatar sprutor. Men sånt är livet man kan ju inte tåla allt elr? iaf inte jag. Men den hjälper ju någelunda så de är nog jättebra om jag tar den!

Sen hoppas jag såklart att de ska bli fint väder! Annars börjar jag fan grina! Liksom ett helt lov med regn, Nej de får inte hända!!! Men man vet ju inget nu för tiden. Nej nu så tänkte jag gå och flina för att jag HAR LOV! Ska inte sitta här och puttra.. Nej nu ska jag vara glad för en gångs skull:)

I kväll elr kl 17:00 så ska jag kanske gå och kolla på Bellas match! För roslagscupen började i dag. Så de får väl bli lite besök i Gimo den här helgen? För jag tror att vi ska på disco i morgon? Men jag vet inte.. men de var iaf typ 15 p-94 haha Så man får väl ta ett litet besök där! Annars blir det bara slapp denna vecka tror jag!

Puss & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0