Godnatt sötaste!

Hej alla söta, igen!
Nu så har jag vart lite på gården sedan duschat osv.. Men man känner verkligen lättnaden i kroppen att man verkligen ska få sommarlov.. Men enligt mig så tycker jag att de är för kallt forfranade så jag vill inte ha lov än, haha! I morgon så äre iaf fotbolls dag och vi kommer ta hem allt! Jag lovar detta! vi kommer iaf ha finnaste klädsen iaf vi skulle åka ut, och de kan vi i sånnfall nöja oss med(Y) 

Aja men ni får nog höra i morgon hure blev med den saken.. Nu måste jag straxt stänga av datorn för man hör att mamma tjatar.. 

Men vi ses i morgon <3

Glömmde nämna dresscode, och de va längesen sen sist!
Leggings
tubkjol
vit blus/klänning
skinnjacka
tygskor

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0