Fel dag och tillfälle..

Hej alla söta!
När jag vaknade upp i morse såg de inte bra ut för min och klassen del.. DE SPÖREGNADE!!! Vi som skulle ha de så kul på rastsjön:( aja dagen bestod ändå av att kolla på 2 filmer sen sluta.. Men de kunde ha vart bättre med sol ute i dag! Haha vi hade ändå ganska mysigt i La Paz klassrum.. Vi hade en egen tv sen så satt vi och åt våran masäck där inne(Y)

I morgon så kommer de bli skitskönt.. för att vi ska severa på 9:ornas avslutning;) och vi har sovmorgon till kl 12:00 så nu kan man äntligen sova ut! Men de kanske blir hårt i morgon på serveringen.. man vet ju aldrig? Jo jag funderar nu vad jag ska ha på mig? tänkte ta min svarta spätts kjol, sen en vit tröja? elr de kanske inte passar in? e de får bli vare blir:)

Nej nu ska jag byta kläder för mina byxor är genomsura:( men jag skriver ett inlägg snart om lite sköna outfits nu till sommaren.. då kanske man blir lite gladare än att tänka på att de spöregnar ute? elr?


Man ser inte vattendropparna men de öser ner just nu:( aja en ful grå bild iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0