Fan glömmde bort!

Om ni undrade vad rubriken står för så äre så här att vi har klassen dag i morgon.. Och jag glömmde att handla sallad! Smarta Linn är i farten.. Men jag lyckades iaf åstakomma med 1 yougurt, fraller och 3 festisar.. men aja får väl tigga från någon hahah.

Sen jag skrev sist så har jag bara ätit och kollat på min systers match mot Gusk. De Vann med 3-0 och de ligger på topp nu i serien(Y) De var iaf kul att kolla!

På tall om klassen dag i morgon så ska vi iaf åka till rastsjön! de är en liten sjö i närheten där jag bor för er som inte vet.
Men vi ska iaf åka bil, moppe och cykel! Och jag ska åka moppe;) haha de är lätt skönast om de inte regnar:( När vi är där så ska vi bada, chilla, äta kanske göra några lekar? haha men om de stört regnar så blire att stanna kvar i hem ljuva hem(skolan) Aja vi får hoppas påre bästa!

Jag vet att jag är dålig när det gäller bilder! Men eftersom att min dator inte har cd grej så måste jag först ladda in mitt pogram(alltså mobil pogram) på ett usb minne sen in på min dator. Men jag blir så iritterad för när jag göre så står de bara de går inte att hitta denna fil! Så nu har ni anledningen..  Måste verkligen hitta ngn bra lösning!

Men som en plåster på såren så kommer de 2 bilder här!

/Linn


Kommentarer
Postat av: Amanda

köp ett sånt där minne som jag köpte till min mobil:P det fungerar för jag hade lika problem med att överföra förut <3

2009-06-09 @ 21:41:09
URL: http://amandasophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0